تور هشت روزه دور گرجستان

تاریخ

۱۸-۲۵ مرداد ۱۴۰۳

۷۵۰ دلار+هزینه پرواز
رزرو تور

مدت زمان

۸ روز‌۷شب

اقامت

4 ستاره

کمپینگ

هفت شب اقامت در هتل ۴ ستاره و بوتیک هتل

ترانسفر

همه گشت ها

ترانسفر هوایی

تمامی ترانسفر های فرودگاهی

ورودی ها

پرداخت ورودیه ها

شرایط ویژه

(وام قرض الحسنه)

غذا و نوشیدنی

وعده صبحانه

برنامه ها

لیدر محلی مسلط به تاریخ و فرهنگ ترکیه

بیمه

بیمه مسافرتی تا سقف  ۳۰ هزار یورو

لیدر

فارسی زبان

توضیحات تور

 

آموزش زبان انگلیسی در سفر
با شرایط اقساط استثنایی

قفقاز به لحاظ تاریخی برای ما ایرانیان اهمیتی ویژه دارد. سرزمینی با طبیعت زیبا و تاریخی غنی. در این سفر گرجستان را با سبکی جدید خواهیم دید. طراحی این سفر به شکلی است که همه همسفران با الگوی بسیار خلاقانه و حرفه ای در فرایند آموزش زبان درگیر خواهند شد و‌‌ یادگیری در یک فضای واقعی را تجربه خواهند کرد.در این سفر از شهرهای باتومی، کوتایسی، کازبگی، تفلیس،سیقناقی بازدید خواهیم داشت.

گشت ها، جاذبه های تفریحی:

  • میدان پیازا
    تندیس مدیا
    پیکره علی و نینو
    برج الفبا
    پارک ملی ویلی
    غار پرومتئوس
    گذرگاه روکوتی
    متسختا
    کازبگی
    قلعه آنانوری
    رفتینگ
    خیابان روستاولی
    میدان آزادی
    خیابان لزلیزده
    خیابان شاردنی
    حمام صفوی
    باغ گیاه شناسی
    آبشار تفلیس
    برج ساعت
    پل صلح(شیشه ای)
    نارین قلعه
    شهر عشق
    کلیسای سنت جرج
    سنت نینو
    چشمه مقدس

 عکس های سفرهایی که به یادگار گذاشتیم



برنامه تور

از تهران به باتومی پرواز خواهیم کرد سپس به هتل محل اقامت‌خواهیم رفت.

گشت شهری و پیاده روی در مرکز شهر باتومی شامل بازدید از :میدان پیازا, تندیس مدیا، پیکره های زیبای علی و نینو ، برج الفبا و... اقامت باتومی.

از باتومی به سمت پارک ملی مارت ویلی حرکت می‌کنیم. به تماشای غارهای ۲۵ میلیون ساله پرومتئوس می رویم. شب اقامت در کوتایسی.

صبح به سمت کازبگی حرکت می کنیم. از گذرگاه زیبای روکوتی عبور می‌کنیم. سپس از متسختا و مجموعه ثبت جهانی صومعه های متسختا بازدید می کنیم. در نهایت به سمت کازبگی می رویم. اقامت در کازبگی.

بازدید از منطقه بی‌نظیر کازبگی. در ادامه از مجموعه قلعه آنانوری دیدن خواهیم کرد. رفتینگ (اختیاری و با هزینه همسفران) شب اقامت تفلیس.

در گشت امروز به تماشای شهر زیبای تفلیس میرویم که شامل خیابان روستاولی، میدان آزادی، خیابان لزلیدزه، خیابان شاردنی خواهیم رفت. همین‌طور از حمام صفوی، باغ گیاه شناسی و آبشار تفلیس دیدن می‌کنیم. بازدیدی از برج ساعت، پل صلح (شیشه‌ای) است. و در نهایت به تماشای غروب در نارین قلعه می‌نشینیم. اقامت  تفلیس

صبح زود به سمت شهر رنسانسی سیقناقی (شهر عشق) حرکت می‌کنیم. از کلیسای سنت جرج دیدن خواهیم کرد و مسیر پیاده روی رفت و برگشت حدودا ۱.۵ ساعته تا سنت نینو و چشمه مقدس را خواهیم پیمود. از تاکستانهای این منطقه زیبا (قفقاز) بازدید خواهیم کرد. صرف ناهار در سیقناقی بعد از ناهار گشت در شهر سیقناقی سپس به محل اقامت‌مان در تفلیس برمی‌گردیم. اقامت تفلیس

برگشت به ایران.

💢(امکان اضافه شدن شب های اضافی در استانبول، کوش آداسی و یا هر ساحل دیگری در ترکیه را در انتهای سفر خواهید داشت با مشاوران ما هماهنگی کنید) 💢امکان ملحق شدن به گروه از سایر شهر ها همچون مشهد و تبریز و شیراز و ارومیه و اصفهان و همچنین دیگر کشورها در فرودگاه آنکارا وجود دارد. 💢با توجه به ماهیت طبیعت‌گردی بودن برنامه ، امکان تغییر در برنامه یا کنسل کردن برنامه‌ای بنا به صلاحدید لیدر یا سرپرست برنامه وجود دارد.

مدت زمان

هشت روزه

موقعیت تور

گرجستان
۷۵۰ دلار+هزینه پرواز

فرم رزرو

Hidden

مالک

a.sajadi2012

عضویت از 1402

تورهای مشابه

×