تور هشت روزه دور ترکیه

تاریخ

۷-۱۴ شهریور ۱۴۰۳

پرواز +55میلیون‌قسط
رزرو تور

مدت زمان

۸ روز‌۷شب

اقامت

4 ستاره

کمپینگ

هفت شب اقامت در هتل ۴ ستاره و بوتیک هتل

ترانسفر

همه گشت ها

ترانسفر هوایی

تمامی ترانسفر های فرودگاهی

ورودی ها

پرداخت ورودیه ها

شرایط ویژه

(وام قرض الحسنه)

غذا و نوشیدنی

۸وعده صبحانه

برنامه ها

لیدر محلی مسلط به تاریخ و فرهنگ ترکیه

بیمه

بیمه مسافرتی تا سقف  ۳۰ هزار یورو

لیدر

فارسی زبان

توضیحات تور

 

آموزش زبان انگلیسی در سفر
با شرایط اقساط استثنایی

سفر به ترکیه جزء ایده آل ترین مقاصد برای ایرانیان است. در این نوع تور، سبک متفاوتی از کاوش در ناشناخته های ترکیه را در بهترین فصل سفر به این کشور را تجربه خواهیم نمود.
طراحی این سفر به شکلی است که همه همسفران با الگوی بسیار خلاقانه و حرفه ای در فرایند آموزش زبان درگیر خواهند شد و‌‌ یادگیری در یک فضای واقعی را تجربه خواهند کرد. در این سفر از آنکارا،کاپادوکیه، قونیه، دنیزلی، پاموکاله، کوش آداسی، آلاچاتی و ازمیر دیدن خواهیم کرد.

گشت ها، جاذبه های تفریحی:

  • مقبره آتاتورک
    دریاچه نمک گورمه
    قلعه اوچ حیصار
    موزه زلوه
    دره پاشاباغ
    دره خیالی
    بالن سواری کاپادوکیا
    آرامگاه مولانا
    چشمه های پلکانی
    روستای شیرینجه
    رگاه سفال
    قافله شتر های شنی دره رز، مقبره مولانا،
    تراس های سفید رنگ پاموکاله
    چشمه های آب گرم پاموکاله
    استخر های کلوپاترا
    شهر باستانی هیراپولیس
    شهر باستانی افسوس
    روستای آلاچاتی
    ساحل ازمیر
    ساحل کوشی آداسی

 عکس های سفرهایی که به یادگار گذاشتیم



برنامه تور

پرواز از تهران به سمت فرودگاه آنکارا. در شهر آنکارا از بافت قدیمی شهر آنکارا و مقبره آتاتورک بازدید میکنیم و بعد از صرف ناهار راهی کاپادوکیا میشویم و در مسیر از دریاچه نمک گورمه بازدید میکنیم و شب هنگام به کاپادوکیا میرسیم.

بعد از صرف صبحانه در هتل، از قلعه اوچ حیصار و دره کبوتر عشق بازدید میکنیم و بعد از صرف ناهار در رستوران برای استراحت به هتل بازمیگردیم و پس از استراحت برای تماشای غروب راهی شهر گورمه میشویم و بعد از تماشای غروب، زمان آزاد برای خرید سوغات در اختیار مسافرین قرار داده میشود عزیزانی که تمایل به بالن سواری دارند، می تواندد صبح زود این لذت بی نظیر را در کاپادوکیا تجربه کنند(بالن سواری در صورت ثبات شرایط جوی امکان پذیر میباشد.)

بعد از صرف صبحانه در هتل، سپس به گشت نیم روزی کاپادوکیا می پردازیم و از موزه ی فضا باز زلوه، دره پاشاباغ، دره خیالی، قافله ی شتر و دودکش های پری دیدن میکنیم و سپس برای استراحت به هتل بازمیگردیم و زمان آزاد در اختیار داریم تا به استراحت یا گشت و گذار می پردازیم. عزیزانی که تمایل به بالن سواری دارند، می تواندد صبح زود این لذت بی نظیر را در کاپادوکیا تجربه کنند(بالن سواری در صورت ثبات شرایط جوی امکان پذیر میباشد.)

بعد از صرف صبحانه به سمت قونیه می رویم و از آرامگاه مولانا بازدید می کنیم و به سمت دنیزلی حرکت میکنیم. شب را در دنیزلی اقامت خواهیم داشت.

پس از صرف صبحانه در هتل، به سمت پاموکاله حرکت کرده و گشت در پاموکاله را آغاز می کنیم ابتدا از هیراپولیس بازدید کرده و در ادامه از چشمه های پلکانی تراورتنی دیدن کرده و سپس در استخر رومی کلئوپاترا با هزینه جداگانه امکان شنا کردن وجود دارد پس از اتمام بازدید منظقه پاموکاله به سمت کوش آداسی حرکت میکنیم و شب را در هتلمان استراحت میکنیم.

صبحانه را میل می کنیم و از گشت نیم روزه افسوس و روستای شیرینجه لذت می بریم و حدود بعد از ظهر به کوش آداسی بر میگردیم و عصر وقت آزاد در اختیار داریم و از امکانات تفریحی هتل لذت می بریم.

صبح زود پس از صرف صبحانه به سمت روستای رنگارنگ و زیبای آلاچاتی میرویم و در ادامه به ازمیر میرسیم. وقت اضافه برای خرید و یا گشت در ساحل ازمیر خواهیم داشت.

ترانسفر به فرودگاه و بازگشت به ایران.

💢(امکان اضافه شدن شب های اضافی در استانبول، کوش آداسی و یا هر ساحل دیگری در ترکیه را در انتهای سفر خواهید داشت با مشاوران ما هماهنگی کنید) 💢امکان ملحق شدن به گروه از سایر شهر ها همچون مشهد و تبریز و شیراز و ارومیه و اصفهان و همچنین دیگر کشورها در فرودگاه آنکارا وجود دارد. 💢با توجه به ماهیت طبیعت‌گردی بودن برنامه ، امکان تغییر در برنامه یا کنسل کردن برنامه‌ای بنا به صلاحدید لیدر یا سرپرست برنامه وجود دارد.

مدت زمان

هشت روزه

موقعیت تور

ترکیه
پرواز +55میلیون‌قسط

فرم رزرو

Hidden

مالک

a.sajadi2012

عضویت از 1402

تورهای مشابه

×