تور علمی- تفریحی هفت روزه فرانسه و سوئیس

تاریخ

20-26 شهریور 1403

۱۹۰۰ یورو + پرواز
رزرو تور

مدت زمان

7 روز و 6 شب

اقامت

3 و 4 ستاره

ترانسفر

همه گشت ها

ترانسفر ریلی

قطار پرسرعت سابسان 

ترانسفر هوایی

پرواز چارتر

شرایط ویژه

وام بدون ضامن و پیش پرداخت

غذا و نوشیدنی

7 وعده صبحانه

برنامه ها

یک گشت رایگان شهری در هر شهر در بدو ورود

بیمه

بیمه مسافرتی تا سقف  ۳۰ هزار یورو

لیدر

فارسی زبان

توضیحات تور

 

در این سفر از کشور زیبا و تاریخی فرانسه و شهر عشاق یعنی پاریس دیدن خواهیم کرد. شهری که در دنیا به برج ایفلش شناخته می شود. مقصد بعدی ما سرزمین کوه های آلپ، ژنو سوییس، خواهد بود. این مسیر را با قطار سریع السیر طی خواهیم کرد که از مناظر بی نظیر فرانسه و سوئیس لذت خواهیم برد. علاوه بر این با برنامه های پربار علمی، سفری ماندگار را رقم خواهیم زد.

گشت ها، جاذبه های تفریحی:

  • شهر اول: پاریس
    برج ایفل
    کروز رود سن
    موزه لوور
    باغ تویلری
    خیابان شانزلیزه
    میدان آزادی
    کلیسای قلب مقدس
    مولن قوژ
    کاخ ورسای
    دیزنی لند
    شهر دوم ژنو:
    کوه های آلپ
    شهرهای دریاچه ی ژنو
    بازارچه های سنتی
    کشتی سواری دریاچه ی ژنو
    بازار ساعت سازی ژنو
    موزه چارلی چاپلین

 عکس های سفرهایی که به یادگار گذاشتیم



برنامه تور

پرواز به پاریس، شهر زیبایی های پنهان، خوش آمدگویی و تحویل اتاق ها، گشت نیم روزی متروگردی پاریس و بازدید از برج ایفل و کشتی رودخانه ی سن (هزینه ی ورودی ها بر عهده ی مسافر است).

بازدید از موزه ی لوور، باغ تویلری، خیابان شانزلیزه، میدان آزادی، بازدید از محوطه ی دانشگاه سوربن و داخل ساختمان یونسکو (حمل و نقل با مترو یا اتوبوس در اختیار با تور، هزینه ی ورودی ها به غیر از یونسکو بر عهده ی مسافر است). برنامه ی شبانه آپشنال، هزینه بر عهده ی مسافر: کلیسای قلب مقدس، رستوران مولن قوژ از بیرون و خیابان های جذاب اطراف یا بازدید از اپرا گارنیه و بازارهای اطراف.

(برنامه های پیشنهادی تور): کارگاه های علمی، کاخ و باغ ورسای، دیزنی لند، منطقه ی مونمارتر، بازارهای خرید لَ دفانس و ... (آپشنال، هزینه ی کل روز با مسافر است.)

قطار پاریس به ژنو سرزمین کوه های آلپ و روستاهای زیبا و بی نظیر، خوش آمدگویی و تحویل اتاق ها، گشت نیم روزی دریاچه ی ژنو، کشتی سواری و بازدید از بلندترین فواره ی آبی جهان و بازارهای خرید اطراف

بازدید از سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی، بازدید از گلوب سرن، بازارهای ساعت سازی و کتابخانه ی دانشگاه ژنو (حمل و نقل با ترام شهری با تور، هزینه ی ورودی ها به غیر از سازمان ملل بر عهده ی مسافر است).

حرکت به سمت بلندی های کوه های آلپ با قطارهای سوئیسی در کنار دریاچه ی ژنو، بازدید از شهرهای لوزان، وی وی، بازدید از کارخانه ی نستله و خانه و موزه ی چارلی چاپلین (آپشنال، هزینه ی کل روز با مسافر است.)

برنامه آزاد و پرواز برگشت به سمت ایران

مکان تغییر در برنامه ها و گشت ها با توجه به شرایط فورس ماژور و نظر راهنمای تور در مقصد وجود دارد. برنامه های علمی، تفریحی ممکن است در شرایط بحران مانند اعتصابات داخلی اروپا به صورت یکطرفه از طرف میزبان اروپایی کنسل شود.

.

مدت زمان

هفت روزه

موقعیت تور

فرانسه و سوئیس
۱۹۰۰ یورو + پرواز

فرم رزرو

Hidden

مالک

a.sajadi2012

عضویت از 1402

تورهای مشابه

×